Muzica a fost, este și va fi mereu în căștile noastre. Din fericire, ea este mult mai accesibilă acum și prin intermediul rețelelor de socializare. Chiar dacă nu îți dai seama, dai share fără să vrei la ceea ce are legătură cu muzica.

Așa cum ai face și cu acest clip…

Could this Nerd be the best rapper of all time!?

@OnlyFuturistic.

Posted by Futuristic on Thursday, May 14, 2015

În acest moment, această “simplă postare de Facebook” are 6 milioane de vizualizări și 134 de mii de share-uri. Futuristic, rapperul incognito, poate fi chiar noul artist intrat în playlist-ul tău.
Fără să îți dai seama, te-a prins beat-ul ăsta. De ce?

1. Are o poveste ușor “viralizabilă”. Un tocilar care este altceva decât ceea ce pare.

2. Un video de acest gen poate însemna feedback. Pozitiv. Și ușor de shareuit.

3. Acest video înseamnă debutul lui și rampa de lansare pe internet. Găsești un “catch” și “rupi fâșu”. Ajungi la emisiuni, pagini mari vor da share, oamenii se isterizează. Mai mult ca sigur o să-l vezi și pe alte conturi sau pagini. Pentru că e cool să furi un video mișto și să îl urci și pe pagina ta. (Nu e frumos să furi!)

4. Muzica este o industrie care se poate viraliza foarte ușor, în mod organic. Asta este o adevărată provocare, nu ad-urile și bugetele de media investite.

5. Oameni deja obișnuiți cu scena au fost descoperiți prin intermediul Youtube-ului. Precedentul a fost creat cu ceva timp înainte de (pardon!) Justin Bieber. Sau chiar Lucia, la noi.

Dacă reușești să treci de acest pas și vei face în continuare valuri, abia atunci vei fi cu adevărat un artist complet și te poți lăuda cu asta:

THIS IS HUGE! My album debuted at #10 on billboards rap albums & #139 overall! Thank you guys so much for all the support! This is #TheRise…DOWNLOAD: https://itunes.apple.com/album/id981624271

Posted by Futuristic on Thursday, May 21, 2015

 

Mi-ar plăcea să văd mai multe exemple de acest gen și la trupele din România. În momentul de față, ele nu au o constanță în comunicare, iar postările de pe rețele se rezumă la “hai să mai punem și noi ceva pe Facebook”.