Am citit mai devreme pe blogul lui Victor Kapra un articol despre campania #HyundaiGoal, o campanie desteapta, amuzanta si prezentata bine.

Acest articol poate fi inteles ca o “reclama” la workshop-urile PR 3.0. Poate si vrea sa dea un exemplu bun de campanie. Incearca sa te faca sa intelegi ca poti si tu sa faci o campanie ca asta daca vei asculta de sfaturile specialistilor.

Dar, pe langa toate astea, Victor Kapra a spus cateva cuvinte magice:
“Dacă vrei să ai rezultate mediocre cu o campanie Social Media bazată pe un concurs, gândește-o stufos.
Fă-i un mecanism de participare cât mai greu de înțeles, cât mai complicat, cu cât mai multe cerințe pe care participanții să fie obligați să le îndeplinească.
Cere-le acestora cât mai multe date personale, dacă se poate și numărul de la pantofi plus numele de fată al mamei.”

Vorba aia romaneasca, #asaseface. Asa scapi de concursomani, de fripturisti si de piscotari. Poate, in acest mod, mai scapam de hit-ul anului: Cliento-R – “E foame de like, e foame de like, baieti!”