Se pare ca rugaciunile noastre au fost ascultate. Facebook si-a luat angajamentul sa ne ofere un continut de calitate.

In data de 25 august 2014, Facebook a anuntat ca va desfiinta postarile de tip “Click aici!”, “Uimitor!”, “Nu o sa iti vina sa crezi!”. Dupa cum anunta si refresh.ro, “O sa fie o toamna interesanta pentru publishing-ul romanesc, peste jumatate din traficul site-urilor de stiri din Romania provenind din Facebook.”

click_aici

Poate astfel vom avea un continut de calitate, poate asa vom putrea urmari cateva ziare online de interes, fara a ne plesni o vena. Din cauza acestor “publicatii”, tot traficul si raportarea a insemnat doar cifre. “Daca ei pot, paginile noastre de ce nu ar putea?” strigau brandurile. Multe pagini au copiat modelul, multe au incercat sa faca ceva similar. In mare parte, postarile de tip “soc si groaza” si “like si share” au fost apostrofate de utilizatorii care au asteptari de la aceasta retea sociala.

Sa speram ca pana la sfarsitul acestui an vom avea un Newsfeed mai curat, iar interesele noastre vor fi ascultate. Pana la aceasta schimbare majora, trebuie sa constientizam ca si utilizatorii trebuie educati. Atunci cand livrezi un continut de rahat, trebuie sa constientizezi ca vei atrage muste.
Totusi, sunt sigur ca publicatiile vor gasi un nou magnet de atras like-uri. Din pacate.