Scade reachu’ şi engagementu’, sari cu banu’. Şi aşa a ajuns Facebook să crească într-un an cât alţii… niciodată.
Parcă acum un an sărea tot Social Media Manageru-n sus că nu mai performează ad-urile, că tot mai puţini utilizatori îi văd postările paginii, că are nevoie de bugete tot mai mari, că trebuie să îşi schimbe strategia.

Inside Facebook declara astăzi faptul că Facebook a ajuns la “$3.2B in revenue, 1.35B users”. Acest lucru se datorează şi creşterii numărului de terminale telefonice, dar şi planului de atac, de listare la bursă şi al creşterii dependenţei de reţele de socializare.

Dacă mai ţineţi minte, anul trecut, pe vremea asta, tot online-ul ţipa răspicat că Facebook va muri, că nu mai are scăpare, că utilizatorii “virgini” vor renunţa să îşi mai facă un nou cont.

Se pare că reţelei de socializare îi merge foarte bine, iar cifrele de mai jos întăresc această idee.

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Ads_Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook

Sursa foto: Inside Facebook