Pentru foarte multi, stirea asta poate insemna un soc si, dupa ce au citit ultimele noutati, vor merge in baia agentiei si vor zgaria faianta cu unghiile, isi vor sprijini capul de closet si vor da drumul frustrarilor acumulate in urma ultimului save dat strategiei de Social Media aprobate de client.

SOCIAL MEDIA

Comunicatul incepe asa: “Our goal with News Feed is to show everyone the right content at the right time so they don’t miss the stories that are important to them.” (deja esti palid la fata)

Bla-bla-bla “Factoring in trending topics”, bla-bla-bla “Looking at when people like or comment”, bla-bla-bla “Will this affect my Page?”! Aghhh! Nuuu! E clar! Iar incepe sa scada reach-ul, iar nu mai vad oamenii ce posteaza pagina, ce oferte am la piunezele de 16mm si cum te poti bate singur in cuie pe usa de la intrare.

Ceea ce orice client si om de Social Media trebuie sa inteleaga, este ca trebuie sa ofere un continut relevant pentru comunitatea sa, iar miile de like-uri nu conteaza. (Engage your fans!).
Comunicatul concluzioneaza: “Pages should keep producing great content that is relevant and resonates with their audience.”

Facebook a ajuns la acel stadiu in care este o retea destul de mare si, ca in orice media, un brand trebuie sa investeasca. De ce? Pentru ca are nevoie sa creasca si sa isi imbunatateasca serviciile. (ma refer la Facebook)
Pe langa acest lucru, userii se vor satura de reclame si de branduri. Daca tot acest elan nu va fi oprit, pe Facebook vor ramane doar paginile brandurilor.

Un utilizator are nevoie de prieteni si de continut relevant pentru el. In cazul in care ii apar in newsfeed doar stiri despre branduri, el isi va pierde interesul in reteaua sociala. Daca oamenii vor pleca, nu ai cui sa te adresezi.
THE END

Nu este cazul sa versi lacrimi. Schimbarea se va face in timp si gradual.