Schimbările vor veni și își vor face simțită prezența… în viitor.

Ultimii ani au adus schimbări majore în media, iar canalele tradiționale de comunicare (print-ul în mod special) nu mai sunt la fel de eficiente comparativ cu noile tehnologii. Trendurile se schimbă și ne schimbă.
Este clar că anul 2014 a fost anul video content-ului, dar 2015 va duce conținutul video către un alt nivel și o interacțiune socială online mai mare. Social Media se va schimba, iar noile platforme vor oferi utilizatorilor mai multe funcții și vor încerca să îi apropie mai mult.  De aceea, este bine să proiectezi ceea ce faci acum peste un an și să vezi dacă se mulează după tiparul preconizat.

Cu un picior în viitor și altul în prezent, nu pot decât să mă bucur că voi participa în acest an la discuțiile despre ceea ce va urma. Cred că am început să am o afinitate pentru cuvântul “tendințe”. 🙂
Future of Media, here I come!

Future_of_Media

Future of Media va reuni numerosi specialisti din media, advertising si mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicatii mobile, publisheri online), care vor aduce in prim plan cele mai noi tendinte din media, strategii de comunicare eficiente in diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea si extinderea afacerilor din industrie.
Afla cum se intalnesc canalele media cu inovatiile in comunicare si ce impact vor avea acestea asupra pietei de media & marketing.
Mai multe detalii aici – www.futureofmedia.ro/2014