Ai auzit de competitia Jameson “Done in 60 seconds”?

Iata despre ce este vorba: o competitie de scurt-metraje ce presupune inscrierea remake-urilor de filme celebre de maxim 60 de secunde. Pentru detalii si inscrieri, da click aici.

Pentru a pastra autenticitatea, scurtmetrajul de 60 de secunde trebuie sa contina elemente din actiunea filmului, pastrand totodata cele mai importante scene si cele mai memorabile replici din original.

Despre competitia asta am auzit de la George Lupeanu, colegul de apartament (n.a. fostul coleg), acest tanar si nelinistit in ale copywriting-ului. Am aflat pentru ca a facut un storyboard, a filmat, a muncit si a editat. Totul impreuna cu Stefan Radu in sfanta bucatarie din Tineretului.

Storyboard-ul arata cam asa (lasand la o parte talentul de Art al lui George):

Mie imi place ce a iesit. Sunt unele faze care imi starnesc rasul chiar si dupa 2 saptamani si 50 de vizualizari.

Pentru a ii ajuta pe baieti, tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi pe contul de Youtube si sa dai Like la scurt-metrajul de mai jos.

Rezultatul final este urmatorul: