Salutare!

Va urmaresc pagina de peste 2 ani, inca de la primul vostru post. Imi place continutul contului de Facebook si povestea din spatele acestuia.

In fiecare zi ma surprindeti cu un continut original si, de multe ori, ceea ce ati postat a fost de interes pentru mine: tool-uri, articole cu si despre domeniul vostru, ultimele noutati, best practices, sfaturi, pareri personale. Toate reprezinta pentru mine o sursa de inspiratie.

Vreau sa va multumesc pentru timpul investit in postari, pentru ca noi sa avem parte de un continut fara pisici sau cani de cafea. Prin postarile de pe pagina, noi, aspirantii la domeniul vostru, reusim sa luam pulsul agentiei.

Mi-ar placea sa lucrez alaturi de echipa voastra vesela si inteligenta.

Dupa cum spune si marele poet, “Keep up the good work”!

alter_ego_virtual

Un mesaj ca cel de mai sus poate sa ajunga pe pagina unei agentii. Totusi, am fost modest. Cuvintele pot fi mult mai frumoase si interesul unui aspirant poate fi mult mai mare.

Dupa cum spuneam, O pagina de Facebook nu este groapa de nisip din spatele blocului. Nu mai lasati copiii sa se joace pe ea.

Nu cred ca ii intereseaza sa te vada pe tine cum iti mananci micul dejun pe terasa. Singurul lucru pe care poate sa il faca cel care iti urmareste pagina este sa isi faca o parere. De cele mai multe ori… subiectiva. Gresita.

Sunt sigur ca like-urile venite la poza aia cu voi facand roaba prin birou sunt din partea oamenilor din agentie si a prietenilor lor. Cate like-uri “noi” ai in afara de acelea?

Toate aceste lucruri trebuie corelate cu realitatea si cu ceea ce este in spatele unui cont de Facebook. Nu trebuie sa ne gandim la acest mesaj ca la o utopie. Bancile facultatilor sunt pline de studenti care isi doresc sa faca macar un internship intr-o agentie de PR sau de advertising. De ce sa nu le hranesti setea de cunoastere cu un continut relevant si de interes pentru ei?

Pantofarul fara pantofi este un prost exemplu de business si de imagine.