Pe lângă tradiția evenimentelor, profesionalismul și implicarea organizatorilor, la Zilele Biz ai parte de o porție sănătoasă de speakeri, la care se adaugă o agendă destul de vastă și subiecte de interes. Este drept că nu mi-am putut rupe mai mult timp pentru a merge toată săptămâna la conferințe, dar vineri, în ziua dedicată Media și Marketing, sala a fost neîncăpătoare pentru toți cei prezenți la eveniment.

Îmi plac evenimentele organizate de Marta Ușurelu și de echipa ei. Îmi pun rotițele în mișcare și mă scot pentru câteva ore din bula internetului în sunt captiv câteodată.

Zilele_Biz
Să fiu sincer, în aroganța mea prostească, credeam că nu este nimic nou în ceea ce auzeam din partea skeakerilor. Totuși, suntem niște aroganți, noi, cei care lucrează în Social Media. Să fii sigur că un eveniment cu tradiție ca Zilele Biz ne aduce mai aproape și ne face să ne mai unim neuronii, deseori tociți de scaunul confortabil din fața computerului.
Ne place să ne dăm cu părerea, fără a ieși din tiparele pe care ni le setăm singuri. Nu generalizez, dar, dacă am putea să aducem mai multă inovație și să reușim să ne educăm publicul prezent pe rețelele de socializare pe care le administrăm, lumea internetului ar fi mai bună și mai deschisă la nou. Cred că Social Media Managerii (sau cum vrei să le spui) sunt, din păcate, jurnaliștii rețelelor de socializare.

O lume fără Zilele Biz, Webstock, Internetics, Internet & Mobile World, viața noastră, a celor care au învățat singuri să facă Social Media, nu ar fi ghidată de nicio regulă sau “autoritate”.

Inițiat în conferințe, neinițiat în dat cu părerea aiurea, caut în continuare evenimente la care să merg. Mi-am dat singur o palmă și mi-am spus că sunt multe lucruri pe care nu le știu, și mai multe pe care le pot învăța, dar și o tonă pe care le pot fura de la colegii de breaslă.

Felicitări echipei Biz! Vă rog să nu vă pierdeți entuziasmul și puterea. Social Media are nevoie de evenimentele voastre!