Scriu acest articol cu nostalgie și, în același timp, cu entuziasm. BIZ Social Media Summer Camp chiar este prima tabără în care merg, de aici și impactul pe care mi l-au lăsat cele 4 zile de la Pârâul Rece.

SocialMediaCamp

Chiar dacă lucrez într-o agenție de digital și am acumulat o experiență de peste 6 ani în Social media, tabăra asta m-a învățat că încă este loc de mai mult. Mereu vor fi oameni care au alte puncte de vedere sau experiențe personale diferite de ale tale. Astfel, aici ai parte de o confirmare că munca ta zilnică se justifică.
De aceea, acest articol nu va fi despre bagajul informativ al taberei, ci despre cel emoțional.

IMG_9849

Tabăra de Social Media, organizată bianual de BIZ, este despre oameni: de la clienți, oameni de agenție, bloggeri și până la curioși. Oameni care își petrec câteva zile împreună și împart o experiență comună: apropierea.
În multele zile din an, în care job-ul te face să fii competitiv, aici poți experimenta munca de echipă și deschiderea la ideile celuilalt. Este mai mult decât un loc în care vii să te distrezi.

IMG_9918

Tabăra reunește cele 3 elemente esențiale în crearea unor campanii de succes în Social media și pune la aceeași masă clienți, agenții și bloggeri. De la oameni cu zeci de ani de experiență, la cei care abia au intrat în domeniu.
Ce mi-a plăcut foarte mult în aceste zile petrecute aici a fost decența și bunul simț, ocazie rară în a ne arăta și online aceste calități. Chiar și pentru cauze sociale. Totuși, aici s-a putut.

IMG_9916

Dacă la celelalte ediții doar am asistat pasiv pe Facebook și Instagram, anul acesta am participat activ și trebuie să punctez câteva lucruri despre aceasta, a unsprezecea ediție de BIZ Social Media Camp:
– a fost o ediție mai “liniștită”, bazată pe experiența de a cunoaște oameni noi -> este un semn că blogosfera și participanții se maturizează, iar piața cere o nouă generație, mai dedicată;
– toți participanții au spus că activările au fost foarte faine anul ăsta -> dovada că brandurile au început să înțeleagă că simpla prezență nu este de ajuns;
– strigarea catalogului nu a fost necesară la cursuri și dezbateri -> conținutul este (încă!) foarte important în captarea atenției, iar mulți dintre speakeri au înțeles asta, venind cu prezentări foarte interesante;
– a existat interactivitate și s-au discutat pe bune anumite aspecte legate de posibilitatea de a face campanii corecte în Social media -> mixul de oameni a dat o chimie specială, fără a ține cont de “importanța” profesională a fiecăruia.

IMG_9957

Văzând ce impact are tabăra asupra participanților, este și normal să îmi pară rău că nu am fost prezent în celelalte zece ediții de BIZ Social Media Camp. Dar nu este timpul trecut!
De ce scriam cuvântul “entuziasm”  la începutul articolului? Pentru că deja a fost stabilită dată următoarei tabere, BIZ Social Media Winter Camp, între 24 – 27 noiembrie. Ca în fiecare an, la Pârâul Rece!

IMG_9994

Eu zic să nu mai citești de la alții cum a fost. Cel mai bine este să te alături acestui minunat grup și, cu voia lui Mark Z., poate o să folosești și tu hashtag-ul #bizsmscamp în fotografiile tale, chiar de la locul faptei.
Așa că, lasă preconcepțiile și vino să vezi cum e cu ochii tăi. Doar așa poți cunoaște mai personal niște alter-ego-uri online, despre care, de multe ori, îți faci o impresie greșită.

Biz SMS Camp 2016 a fost organizat de Revista BIZ cu sprijinul Staropramen, Garanti Bank, Doppelherz, Banca Transilvania, Farmec, Chivas, Siviero Maria, Flanco, MSL Group The Practice, TNT, Enel, Dr Oetker, Domeniiile Samburesti, Shoteria, Calif si Jubile Catering.