Nu am apucat să scriu nimic despre trecerea mea în altă echipă, pentru mine fiind “transferul verii”. Ajuns la Saatchi & Saatchi, mi s-a îndeplinit visul de a lucra într-o agenție de publicitate. Și este o realitate frumoasă!

Vestea din ultima vreme că Saatchi & Saatchi ar ajunge în Grupul Publicis este pe jumătate adevărată. Doar numele Saatchi & Saatchi va ajunge la nou formata Lion Communication, din care vor face parte Publicis, Leo Burnett și (automat) Saatchi & Saatchi.
Mai pe românește, nu voi ajunge coleg cu Marian Ionescu. Centrade (să-i spunem așa momentan) va fi entitate independentă, păstrându-și clienții și angajații. Adică nu se va întâmpla nimic cu ceea ce înseamnă istoria oamenilor care lucrează sau au lucrat în acest loc numit Saatchi & Saatchi până la 1 ianuarie 2015. După această dată, pe ușa agenției va apărea un nou nume.

O postare de pe Facebook-ul agenției spune asa:

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi a completat: “Perioada în care am fost afiliați la rețeaua Saatchi & Saatchi a fost foarte plăcută și le dorim succes pe mai departe. Referitor la operațiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienți, nici pentru angajați. Suntem încrezători că agenția noastră va continua să crească. În prezent, avem 70 de oameni bine pregătiți și ne așteptăm ca echipa formată din aceiași 70 de oameni să rămână la dispoziția clienților noștri și în 2015”.

Așadar, din 2015 agenția va funcționa sub un alt nume, dar cu forțe proaspete și energie nouă, plus multe proiecte mișto pe digital.
This is the good wind of change!