S-a scris mult despre acest subiect, din multe puncte de vedere, mai ales că peste 400 de oameni au trecut munții să ajungă la Pârâul Rece. Dar niciodată suficient.

Doar 3 săptămâni până la ediția de iarnă a taberei de Social media. În ultimii 2 ani, cam acesta este începutul sărbătorilor de iarnă pentru mine. La cât de des scriu și postez, s-ar putea să las impresia că doar despre BIZ îmi aleg temele de discuție. Nu, abia acum am reînceput să scriu, după ce am făcut acel experiment. Tocmai din acest motiv, o să spun iar de ce merg în continuare în tabără și de ce îmi face plăcere să mă întâlnesc cu oamenii cu care am lucrat pentru a dezvolta campanii. Cu unii direct, cu alții pentru că i-am recomandat clienților și agențiilor.

  • Pot dezbate idei, campanii și le putem trata obiectiv într-o conversație argumentată;
  • Am parte de feedback la proba practică și pot vedea cum privesc alți oameni (bloggeri și oameni din agenții) modul în care gândesc eu în actualul loc de muncă. Perspectiva poate fi total diferită uneori;
  • Pot cere insight-uri direct de la persoana care a creat o campanie care mi-a plăcut, aflând ce a stat în spatele deciziei. Până la urmă, e vorba despre cunoaștere, înțelegere și învățare. Bineînțeles, și despre aplicare;
  • Dezvoltarea unor campanii în urma participării la tabără. Un foarte bun exemplu este #UrsulMic, campanie creată și implementată de Garanti Bank;
  • Cifrele din spatele unui blogger nu sunt totul, este și despre modul lui de a fi. Am propus și am refuzat să includ în campanii bloggeri fix pe baza acestui criteriu: pentru că nu erau potriviți pentru brand, chiar dacă aveau cifre mari;
  • Deconectare și înțelegere. Suntem atât de închiși în propriile convingeri și locuri de muncă, încât ne scapă imaginea de ansamblu. De multe ori, panicile sunt doar în capul nostru, dar asta se învață cu timpul și cu maturizarea profesională;
  • Idei faine se pot transforma într-o campanie de comunicare în tabără;
  • Legarea unor noi prietenii. S-a nimerit ca în primul meu an să stau în cameră cu Nihasa, bloggerul despre care știam, dar cu care nu interacționam foarte mult. Pe cât de des putem, acum ieșim la o bere, fără obligații profesionale;
  • Respectul pe care îl am pentru echipa BIZ. Băi, e muncă, multă. Cu greu construiești o asemenea tradiție și o menții ani la rând.

Din păcate, doar hashtag-ul #bizsmscamp îți poate arăta cum este la Snow Camp anul acesta, între 7-10 decembrie. Vestea proastă e că nu mai sunt locuri. E bine să dai un ochi pe site-ul BIZ prin ianuarie și să-ți rezervi biletul pentru vară, din timp. Dacă nu mă crezi pe cuvânt, trebuie să vezi fotografiile de aici și de aici, de la ediția din 2016.