Pe vremea când am început să cochetez cu domeniul advertising-ului, cercul “publicitarilor” era destul de închis. Nu aveam cum să mă angajez direct într-o agenție, așa că am apucat calea masteratului din cadrul Facultatii de Litere. Singura legătură practică erau conferințele organizate de diferite asociații studențești.

Acum, totul este destul de simplu, iar agențiile încep să organizeze programe de consiliere profesională sau internship-uri. Se vede cererea de oameni, mai ales că domeniul este în continuă schimbare și creștere, cel puțin la nivelul creației.

Un astfel de proiect a lansat și Saatchi & Saatchi, un program inovativ de consiliere și orientare profesională pentru studenții interesați să lucreze în domeniile comunicării, publicității și relațiilor publice.

Weeksofwork_saatchi_centrade

Weeks of Work le oferă studenților posibilitatea de a realiza prima lor campanie publicitară în cadrul agenției Saatchi & Saatchi, pe un brief real, cu probe reale și clienți reali.

Programul se adresează studenților sau masteranzilor la Marketing, Comunicare, Arte, Management și alte specializări în domenii socio-umane. Timp de un an, 360 de studenți interesați să lucreze în domeniile comunicării și al relațiilor publice îşi dezvoltă cunoştinţele şi abilităţile pentru a crea prima  campanie de comunicare din cariera lor. Fiecare serie de 15 studenți parcurge 2 module, unul teoretic și unul practic, în decursul a 2 săptămâni.

Acest program are și un curs de “Introducere în Social Media”, unde ne vom vedea să povestim despre modul în care este văzută Social Media astăzi, cum putem schimba percepții, și, poate, de ce nu, să fim colegi mai târziu.