A mai trecut un an si parca online-ul incepe sa se scuture de puchini si sa se dezmeticeasca din somnul copilariei. Usor-usor face primii pasi catre maturitate si creste mai ceva ca Fat-Frumos.

Pe langa nevoile clientilor si vesnica dorinta de crestere a vanzarilor, si in acest an au fost cateva agentii si antreprenori care au dorit sa isi arate talentul si creativitatea. Acestia au venit si cu o componenta educationala pentru aplicatiile, programele sau site-urile dezvoltate, nu numai sa hraneasca gurile concursomanilor si datatorilor de like&share.

Chiar daca aplicatiile de divertisment sunt cele care prind cel mai repede, sunt oameni care vad dincolo de engagement si de “recunoasterea” prin cuvinte precum “cool”, “bine, ma!” sau “#asaseface”.
Proiecte precum “Safe drive” (Locul I, Mobile Applications), ”Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor” (Locul I, Social Campaigns in online) si “ClujX” (Locul II, Bloggers Projects) sunt doar cateva exemple ca ideile faine pot primi recunostinta. Toti participantii aici.

O alta surpriza placuta este si faptul ca fostii mei colegi de la Golin au castigat Locul III, Special Projects, cu #ovarapezi. Chiar daca nu am fost in Casa Lipton, am auzit mai multe povesti decat cei care au fost acolo weekend de weekend.
Felicitari pentru munca depusa! (Stiu ca a fost un chin sa mergeti la mare saptamanal 😛 )

webstock_2014_winners

Webstock inseamna aprecierea multelor ore lucrate, a efortului depus zi de zi si gasirea mixului perfect intre creativitate si satisfacerea nevoilor clientilor. Este locul in care se strang cele mai idei crete, iar cele mai nastrusnice (mi-am dorit de foarte mult timp sa folosesc cuvantul asta intr-o propozitie) vor fi apreciate si premiate.

A VIIa editie a festivalului Webstock se incheie cu multe poze si povesti. Totusi, mi-as dori mai multe sfaturi, mai multe lucruri de impartasit din succesul speakerilor si un mai mare curaj sa punem cartile pe fata si sa vorbim liber. La astfel de conferinte vin si oameni care isi doresc sa invete ceva nou, iar cei din domeniu sunt datori sa cedeze o parte din retetele de succes, nu doar evolutia minunata si desprinsa (parca) din biografia de succes a speakerului.

P.S. I: Din 2009 tot aud ca brandul trebuie sa spuna o poveste. Daca in 2014 primim tot acest sfat, se pare ca exista oameni care inca nu au inteles mesajul.
P.S. II: In timp ce vorbea Alex Negrea, o voce blonda din sala intreaba: “Asta-i Zoso?”.
P.S. III: Poti gasi informatii interesante pe #webstockro (Twitter a reinviat! Adevarat a reinviat!)